۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۲۷۵۳۴
آیت الله شبستری در گفت و گو با رسا:

دستگاه های امنیتی با خرابکاران برخورد کنند| دولت مراقب افزایش قیمت ها باشد

دستگاه های امنیتی با خرابکاران برخورد کنند| دولت مراقب افزایش قیمت ها باشد
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دستگاه های امنیتی با خرابکاران برخورد کنند، گفت: دولت به طور جد مراقب افزایش قیمت ها باشد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به موضوع افزایش قیمت بنزین و اقدامات ضد انقلاب در تخریب اموال عمومی، گفت: افزایش قیمت بنزین سوژه به دست ضد انقلاب داد و آنان شروع به خرابکاری و آشوب کردند.

وی افزود: افرادی که به دفاتر ائمه جمعه، ساختمان های بنیاد شهید، مساجد و پمپ بنزین ها حمله می کنند قطعا از مردم عادی نیستند و این اقدامات یقینا کار ضد انقلاب است.

آیت الله مجتهدشبستری با تاکید بر اینکه این اقدامات مسلما کار ضد انقلاب است، ابراز کرد: این خرابکاری ها خواسته دشمن بوده و مخالف عقل است. آمریکا خیلی خوشحال است که در ایران آشوب ایجاد شود و این اقدامات از منظر همه مردم محکوم است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: دولت و نهادهای نظارتی باید به طور جد مقابل افزایش قیمت اجناس را بگیرند. کنترل قیمت ها بسیار حائز اهمیت است، امام خمینی(ره) در تحریرالوسیله می فرمایند؛ حکومت اسلامی حق دارد بر تمامی اجناس قیمت گذاری کند و هرکه تخلف کرد مجازات شود.

وی افزود: قیمتها باید منطقی باشد. افزایش قیمت بنزین و یارانه پرداختی نباید سبب شود که قیمت ها افزایش یابد. برخورد با متخلفان و خرابکاران باید دنبال و رضایت مردم جلب شود. دولت باید به قول هایی که به مردم می دهد پایبند باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: اقدامات ضد انقلاب که سبب خوشنودی دشمنان نظام جمهوری اسلامی می شود را محکوم می‌کنیم و امیدواریم دستگاه های امنیتی به طور جد با ضد انقلاب برخورد کنند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات